سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دیوارپوش سنگی

دیوارپوش سنگی یکی از گزینه های متعددی است که برای پوشاندن دیوار اتاق های منزل پیش رو داریم. در مطالب پیشین گفتیم که تزئین دکوراسیون خانه فقط محدود به رنگ زدن دیوارها یا تغییر شکل و اندازه مبلمان و اسباب و اثاثیه های منزل نیست در عوض می توانیم از موادی بخصوص و ویژه استفاده کنیم تا دکوراسیونی شیک و جذاب در اتاق های خانه داشته باشیم. یکی از جذاب ترین ایده ها پوشاندن دیوارهای منزل با سنگ های دکوراتیو است. سنگ از جمله عناصری است که علاوه بر دیوار در قسمت های مختلف خانه و حتی در بعضی از اکسسوری های مورد نیاز، از آنها استفاده می شود و در کنار زیبایی عملکرد و کارایی بسیار مفیدی نیز خواهند داشت. (راهنمای طراحی دیوار پشت تلویزیون با ایده های جذاب و شیک)

دیوارپوش سنگی بیشتر در دکوراسیون هایی مورد استفاده قرار می گیرد که از سبکی مدرن یا مینیمالیستی بهره می برند زیرا اکثر مدل سنگ های دکوراتیو که در قسمت دیوار خانه نصب می شوند رنگی تیره دارند و رنگ تیره سنگ بهترین ترکیب و کنتراست را با دکوراسیون های مینیمالیستی و کمینه گرا ایجاد می کند. همچنین استفاده از چنین دیوارپوش هایی حسی بسیار جذاب و زنده به فضای درونی خواهد داد، گاهی برای همه پیش می آید که تمایل دارند دیوارها را به صورت کاملی دگرگون کرده و این دگرگونی را با ایجاد پیوند با طبیعت ترجیح می دهند بنابر این استفاده از اینگونه دیوارپوش ها، بسیار جذاب و دلپذیر خواهد بود. البته رنگ دیوارهای سنگی نیز قابل تغییر است و مصرف کننده می تواند با استفاده از خلاقیت خودش بهترین ترکیب رنگ را برای دیوارهای سنگی خانه خود انتخاب کند. بطور کلی دیوارهای سنگی فایده های بسیار برای دکوراسیون منزل ما دارند که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد. (کاغذ دیواری مدرن و امروزی مناسب تمامی اتاق های منزل)

اولین نکته مثبت دیوارپوش سنگی جلوه جذاب و عملکرد بسیار مناسبی است که این عنصر در دکوراسیون هر خانه ای بوجود می آورد. بعلاوه اگر در خانه خود از اسباب و وسایل زیادی استفاده نمی کنید استفاده از دیوارهای سنگی دکوراتیو با رگه ها و بافت های طبیعی متراکم می تواند این موضوع را جبران کند و فضایی کاملا ایده آل در محیط خانه شکل دهد. اما شاید بزرگترین جنبه مثبت این دیوارپوش ها، راحت مچ شدن آنها با دکوراسیون هر اتاقی باشد. این چنین طرح و سبک هایی می تواند نه تنها همان قسمت از دیوار منزل بلکه تمامی فضای درونی را به شکلی اساسی دگرگون کند. برای بهتر شدن دکوراسیون پس از پیاده سازی اینگونه دیوارپوش، می توانید از گلدان های بسیار بزرگ و جذاب در کنار دیوارپوش های سنگی خود به خوبی استفاده نمایید؛ جلوه ای بینظیر خواهد داشت، حال اگر بتوانید یک صندلی راحتی نیز در رنگی متضاد با رنگ دیوارپوش سنگی در کنار آن استفاده نمایید مطمئناً قابی زیبا و زنده در منزل خود ایجاد کرده اید آن هم به کمک یک گلدان، صندلی راحتی و البته دیوارپوشی در نمای سنگ. با انتخاب یک مدل مناسب خیلی راحت می توانید دکوراسیون خانه خود را بادیوارپوش سنگی هماهنگ کنید. (انتخاب رنگ دیوار آشپزخانه در طرح و سبک های کلاسیک و مدرن)