سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست قیمت دیوارپوش های پی وی سی سفید براق pvc

قیمت دیوارپوش های پی وی سی سفید براق pvc

در مورد این پانل ها باید خدمت شما اشاره کنم که این پانل های pvc در همان ابعاد طول 6 متر و عرض 20  سانت وجود دارد این پانل ها میتواند در دیوار و در سقف اجرا شود، بنابراین اگر کلمه ای را شما مشاهده کردید به عنوان سقف کاذب و یا دیوار کاذب یا حتی نصب روی دیوار میتوانید از دیوارپوش ها استفاده کرده و روی محل مورد نصب کنید. 

 

علت انتخاب دیوار کوب سفید براق

اجازه بدهید شما را با یک واقعیت آشنا کنم، دیوارپوش های سفید براق پی وی سی اساسا برای محیط های اداری و بیمارستان ها استفاده می شود اگر بخواهیم در منزل استفاده کنیم در سرویس های بهداشتی و یا در آشپزخانه کاربرد دارد. در واقع اگر از منظر اقتصادی نگاه کنیم، دیوار پوش های ارزان و مرقوم به صرفه دسته بندی می شوند و از نظر اقتصادی به بودجه منزل و یا محیط اداری کمک میکند و شایان ذکر است که دوام مناسبی هم دارد. 
سفید براق اساسا همان طور که از اسمش مشاهده خواهد شد کاملا براق هستند که در عکس ذیل توضیح داده ام حتی شما میتوانید بزرگواران در قسمت دیوارپوش ها خدمات ما را مشاهده و در نهایت با مشاوران ما در ارتباط باشید. 


این سبک از دیوارپوشها در ابعاد 6 متر و عرض 20 و با بسته بندی های 10 عددی که در داخل یک بسته قرار می گیرند و با ضخامت 8 میل به مشتریان محترم عرصه خواهد شد، اگر مشتریان محترم متر مربع کار را حساب میکنند باید بدانند که هر بسته از دیوارپوشهای سفید براق در واقع حدودا 12 متر مربع را پاسخ میدهد و می تواند در تزیینات کمک شایانی داشته باشد. به صورت نری و مادگی در داخل هم چفت می شود. 

در مورد موضوع سفید براق به این موضوع اشاره میکنم که براقی این نوع دیوارپوشها در طولانی مدت صدمه نمیبیند و یا معیوب نمیشود و شما همان براقی را میتوانید داشته باشید. اجازه بدهید اشاره کنم زمانی که در بیمارستان ها تشریف میبرید زمانی که محیط را کاملا براق و یا روشن مشاهده میکنید این براقی تاثیر گرفته است از رنگ دیوارهای این بیمارستان. باز هم عرض میشود این سبک در دیوارپوش در همه نقاط ایران و تمامی مکان ها قابل استفاده است ولی مناسب محیط پذیرایی و اتاق خواب و یا هال یا راهروها نیست. 

مشاورین ما که خدمتگزاران شما هستن در 24 ساعته و یا 7 روزه هفته قادر به پاسخگویی شما هستن؛ در مورد دیوارپوش های سفید براق میتوانید در محیط و سرویس های بهداشتی استفاده کنید، چند سال پیش زمانی که با یکی از مهندسان سازنده این دیوارپوش ها صحبت میکردم اشاره کرد که این مدل را برای سرویس های بهداشتی در نظر گرفتیم و کم کم به محیط های اداری یا دولتی منتقل شد، 


ارزان ترین دیوار پوش موجود در بازار 

مناسبترین دیوارپوش های pvc پی وی سی روی سرویس های بهداشتی میتوان به سفید براق اشاره کرد. سفید براق زیبا است و چون در سرویس های بهداشتی اساسا تاریک و ورودی نور نداریم بنابراین خانواده های ایرانی بر آن شده اند که از این سبک در سقف ها و دیوارهای خود استفاده کنند. 
در مطالب pvc اشاره شد  که ممکن است همکاران در بخش دکوراسیون ها در تمامی نقاط ایران به جهت عدم و کمتر آگاهی داشتن معمولا این سبک دیوارپوش را معرفی نمیکنند ولی به طور حتم اشاره میکنم برای آن دسته از مشتریان محترمی که نیاز به دیوارپوش پی وی سی قیمت مناسب میگردن حتما سفید براق را نظر داشته باشن. 
سفید براق بر خلاف سفید مات میتواند از مزیت براقی خود استفاده کند و محیط شما را روشن تر و زیباتر نشان دهد، در سقف های کاذب میتوانیم از سفید براق استفاده کنیم. 
Pvcهای سفید براق را میتوانیم در حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد، مشکلی از لحاظ مواد شوینده ندارد و نصب را همانند نصب های دیوارپوش به صورت دستگاه تیپو و با میخ های ریز و یا چسب به صورت مادگی و نری به هم زده می شود. 

 

تولید دیوار پوشهای سفید براق

نحوه تولید دیوارپوش های سفید براق همانند دیوارپوش های سفید مات است، با این اختلاف که یک لایه سفید براق بر روی این پانل ها زده می شود تا براق های بیشتری داشته باشد. این مدل از دیوارپوش ها را در بالکن ها و یا روف گاردن ها یا بالا پشت بام سبز اجرا شده است. 
دیوارپوش مناسب بالکن و پاسیوها را میتوان به دیوارپوش های سفید براق و سفید مات اشاره کرد بستگی به سلیقه ی  شما دارد ولی میتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه و مرقوم به صرفه تر باشد. این سبک از دیوارپوش به جهت قیمت مناسب میتواند برای بالکن بسیار صرفه اقتصادی داشته باشد. 
صحبت از بالکن شد، بهتر است اشاره کنیم سقف های کاذب و دیوارپوش سفید براق همراه با نور پردازی میتواند نمای بالکن های شما عزیزان را بهترین شکل ممکن تغییر دهد. با زیرسازی چوب های روسی دو در پنج در ابتدای زیرسازی می شود به طوری که بتوانیم پانل های را روی چوب های روسی سوار کنیم. 

 

نصب سقف های سفید براق
در بخش نصب حتما اشاره خواهیم کرد که چه طور نصب می شود اما در این جا کوتاه عرض میکنم که نصب سقف های کاذب به این شکل خواهد بود که در ابتدا بعد از بررسی سقف که چه متریالی در سقف به کار برده شده است. حالا که سقف را دیدیم بر روی زیرسازی نظر خواهیم داشت، اساسا سقف های کاذب را میتوانیم با چوب روسی 2 در 5 زیرسازی کرده و سپس پانل های پی وی سی  pvcرا روی این چوب های روسی نصب خواهیم کرد. 
زمانی که پروژه تمام شد و حالا از پایین به سقف یا دیوار نگاه خواهید کرد هم اکنون نمای زیبایی را دیوارپوش های پی وی سی را به صورت سفید براق و سفید مات اجرا شده است که حتما نظر شما را جلب خواهد کرد.