سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دیوار پوش PVC، لیست قیمت و تنوع محصولات پی وی سی


دیوارپوش های پی وی سی از دیر باز مشتری های خاص خودش را دارد، این مدل از دیوارپوش که در حدود 30 سال پیش وارد ایران شده است، از همان ابتدا به سرعت جای خود را در میان مشتریان باز کرد، همانطور که در مقالات دیوارپوش خدمت شما سروران گرامی عرض شد، این نوع دیوارپوش به جهت اینکه قابلیت نصب در تمامی مکان های عمومی و اختصاصی را دارد و معطوف به یک مکان خاص نیست، از سرویس های بهداشتی گرفته تا لابی های هتل ها این مدل دیوارپوش قابلیت نصب دارد. 
هر منزلی یا ارگان های دولتی و خصوصی نیاز به زیباسازی دارد، این زیبایی از دیوارها شروع خواهد شد، دیوار رنگ شده دیگر کارایی ندارند و اکنون به جهت تولیدات داخلی دیگر PVC قیمت ارزانی دارد و بسیار توجیه اقتصادی دارد .
دیوارپوش های پی وی سی یا نام دیگرش پلی وینیل کلراید که مواد تشکیل دهند پانل های هستند، در بازار به نام پرسیانا نیز معروف شده است که همگی حاوی یک پیام است و آن هم دیوار پوش پی وی سی، در ادامه به ویژگی های دیوارپوش ها اشاره خواهیم کرد و در چه مکان هایی قابلیت نصب را دارد، کاربرد آن هم روی دیوار و هم روی سقف می باشد. 


ویژگی های دیوارپوش های PVC  
1- تنوع رنگ و طراحی: این محصول به جهت اینکه دارای قابلیت های مختلف می باشد بنابراین دارای تنوع بیش از 30 مدل رنگ می باشد و قابلیت نصب در تمامی مکان ها را دارد، در این محصول خود  به دسته های مختلف دسته بندی خواهد شد، از جمله دیوارپوش های: پی وی سی معمولی- ضد ضربه – استخوانی، شیاردار – براق و مات – هات استمپ و ... اشاره کرد. این مدل از دیوارپوش قابلیت نصب از اشپزخانه و بین کابینتی گرفته تا پذیرایی و حتی سرویس های بهداشتی را دارد.
2- تعمیرات و نگهداری: به جهت اینکه از مواد پتروشیمی درجه یک ساخته شده است قابلیت شتسشوی فراوان و نیز به هیچ عنوان هیچ گونه جرمی روی پانل ها نمی نشیند، هم قابلیت نصب در دیوار و هم نصب در سقف را دارد و طول عمر بالایی دارد. 
3- ارازنترین دیوارپوش بازار: شاید در جستجوهایی که شما عزیزان دارید به کلمه ارازنترین و باکیفیت ترین دیوارپوش برخورد کنید، این مدل از پانل به جهت طول 6 متر و عرض 20 سانت در هر بسته تعداد 10 تایی که در حدود 12 متر مربع دیوار را شامل خواهد شد، بسیار مقرون به صرفه بوده است و با بودجه در حدود 30 هزار تومان تا نهایت 50 هزار تومان بستگی به نوع مدل پانل قابلیت خرید دیوارپوش را خواهید داشت. 
4- نصب راحت: شاید به جرات میتوانم عرض کنم، با وجود اینکه شرکت ما دارای حدود 15 نوع محصول در تمامی مدل های دیوارپوش، سقف پوش و کف پوش است، تنها متریالی که خود مشتری هم میتواند با کمی دقت و حوصله نصب کند همین دیوارپوش های پی وی سی است البته برای اینکه کار یک دست در بیاد حتما اجازه بدهید نصاب های شرکت اقدام به نصب کنند تا کار یک دست در انتها تقدیم کنیم. 
5- مقرون به صرفه: دیوارپوشی است که قابلیت نصب در سرویس های بهداشتی را دارد، بنابراین به جهت اینکه هیچگونه مواد شوینده روی آن تاثیرگذار نیست و نیز مایعات باعث نمیشود که پوسیدگی ایجاد کند مدل های سفید ساده و براق آن قابلیت نصب تمام عیار روی دیوار و سقف را دارد، از طرف دیگر مدل های طرح دار آن، چون طرح ها گردویی و بلوطی و مدل های الواری این مدل از دیوارپوش بعد از نصب کاملا فضای شما را گرم کرده است و بسیار پر انرژی است
6- هدر رفت انرژی: حتما در تمامی محیط های پروژه برای صاحبان و کارفرمایان پروژه مهم است که انرژی حفظ شود، هم در دیوار و هم در سقف، پانل ها این قابلیت را دارند که هم از هدر رفتن انرژی های گرمایشی و سرمایشی جلوگیری کنند و هم اینکه حکم عایق صوتی را خواهند داشت و انرژی را ذخیره خواهند کرد. 

 مقاوم در برابر حرات: این پانل ها به جهت اینکه از مواد پی وی سی تشکیل شده اند اساسا آتش را انتقال نمیدهند و رفتار این دیوارپوش ها در مقابل آتش و حریق به صورت ریزنده است به این معنی که اگر اتش گرفته خود خاموش شوند هستند و رفتار ریزی در برابر حریق دارند. 
با توجه به شرایط بالا انتخاب دیوارپوش های پی وی سی تو خالی یا همان معمولی یا دیوارپوش های استخوانی یا همان ضد ضربه بسیار حائز اهمیت است، این مدل ها که در راه پله نیز قابلیت نصب دارد، به سرعت جای رنگ و متریال های مثل گچ را گرفته است و کافی است زمانی که ساختمان به نازک کاری رسیده است اقدام به خرید نمایید. 


پانل های PVC در کجا کاربرد دارد؟ 
•    نصب در داخل منزل از جمله: اشپزخانه – پذیرایی – اتاق ها و لابی – سرویس های بهداشتی 
•    نصب در محیط های اداری و تمامی ارگان های دولتی و خصوصی 
•    نصب در تمامی کیلینک های و بیمارستان های دولتی و خصوصی 
•    نصب در تمامی مراکز تجاری و تفریحی و مراکز خرید 
•    نصب در تمامی مهد کودکها و مراکز تحصیلی و دانشگاه ها 
•    نصب در راه پله ها و ... 
عرض شد که محدود به مکان های خاصی نیست و حتما اشاره کرده ایم در قسمت دیوارپوش های ضد ضربه عرض شد که قابلیت نصب در تمامی راه پله ها را خواهد داشت، بدین معنی که مدیران ساختمان ها و لابی ها هتل ها، اقدام به رنگ کردن دیوارها بعد از گذشت چند سال میکنند که این رنگ کردن دیگر گذشته است.. 
 
لیست قیمت دیوارپوش های پی وی سی PVC 
با توجه به اینکه مواد اولیه در کشور تقریبا هر ماه در حال تغییر است و اینکه ممکن است لیست قیمتی که روی سایت قرار داده شود همانند همکاران دیگر شما را به اشتباه بیاندازد بنابراین قصد داریم لیست قیمت را از طریق فضای مجازی برای شما عزیزان ارسال کنیم، اما در مورد دیوارپوش های PVC خدمت شما عزیزان عرض خواهیم کرد از حدود قیمت 25 هزار تومان شروع خواهد شد تا مدل های قوی تر و استخوانی که در حدود 40 هزار تومان است و با توجه به اینکه شما مستقیم از کارخانه خرید میکنید نگران کیفیت محصول نباشید، به جهت دارای بودن استانداردها کشورمان محصول درجه یک است. 

کلام اخر در مورد دیوار پوش پی وی سی PVC  
همانطور که در بالا اشاره شد، این مدل از دیوارپوش بسیار طیف گسترده ای دارد و بر خلاف محصولات دیگر اصلا طیف خاصی ندارد و در هر مکانی قابلیت نصب را دارد، با توجه به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه و ارزان است، از طرف دیگر به جهت تنوع رنگ در حدود 30 نوع رنگ بسیار ارزشمند است و تمامی سلیقه ها را در بر میگیرد، همچنین به جهت تنوع محصول است بنابراین می توانید در تمامی قسمت های پروژه استفاده کنید.